پنجشنبه، 30 شهریور 1402 - 13:09

در فرهنگسرای کوثر برپا شد؛

کرج میزبان اولین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی

اشتری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرج از راه‌اندازی رویداد «نوشت البرز» با هدف ایجاد نمایشگاه لوازم‌التحریر ایرانی و حمایت از تولید داخلی خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا سوم مهرماه در فرهنگسرای کوثر سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج پذیرای عموم شهروندان است.

کرج.  امید بانوان؛‌ «امیر اشتری»، معاون شهردار کرج، در حاشیه نمایشگاه «نوشت البرز» ضمن اشاره به آغاز ماه مهر با تأکید بر اهمیت حمایت از تولید داخلی گفت: با توجه به فرارسیدن بازگشایی مدارس و لزوم توجه ویژه به خواست دانش‌آموزان و اولیای آنان در تهیه لوازم تحریر مرغوب و به‌صرفه، سازمان فرهنگی شهرداری کرج اقدام به برگزاری رویداد «نوشت البرز» کرده است که در آن نمایشگاهی از لوازم‌التحریر مهر و نوشت‌افزار ایرانیِ با کیفیت برپا و در اختیار همه خانواده‌ها قرار گرفته است.

به گفته رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج جشن کلاس‌اولی‌ها، رویداد مادر و کودک، کلاس چالش‌های مادرانه، قصه‌گویی، دوره آموزشی نقش پدران در تعلیم و تربیت، غرفه کتاب و برنامه‌های جانبی مختلف، از دیگر بخش‌های مهم نمایشگاه «نوشت البرز» است.

 گفتنی است نمایشگاه «نوشت البرز» تا سوم مهرماه و از ساعت 16 تا 22 در فرهنگسرای کوثر سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج پذیرای عموم شهروندان است.


کدخبر: 15585


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise