جمعه، 31 شهریور 1402 - 20:59

خیز بلند البرز برای تبدیل شدن به قطب هوش مصنوعی ایران

افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: شهرداری ها و فرمانداری‌های استان البرز تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی «عصر امید» به کار بگیرند.

علم و فناوری . امید بانوان؛ «احمد افضلی» در نشست مشترک برگزاری همایش و رویداد ملی عصر امید در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء بیان کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب استفاده از هوش مصنوعی یکی از اولویت های امروز کشور است و استانداری البرز نیز مصمم است از ظرفیت هوش مصنوعی برای توسعه استان البرز بهره ببرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد البرز یکی از افتخارات استان و کشور است و تلاش خواهیم کرد رویداد ملی هوش مصنوعی به میزبانی این دانشگاه را به بهترین نحو برگزار کنیم.

 افضلی با اشاره به اینکه شهر هوشمند یکی از خروجی‌های استفاده از هوش مصنوعی در کشور است، تصریح کرد: شهرداری‌ها و فرمانداری‌های استان البرز تمام توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی عصر امید به کار خواهند گرفت.

 وی با بیان اینکه برگزاری همایش هوش مصنوعی و نمایشگاه عصر امید یک رویداد ملی است و استان البرز باید به بهترین شکل ممکن میزبان این رویداد ملی باشد، گفت: هفته آینده شورای هماهنگی رویداد و نمایشگاه تخصصی هوش مصنوعی با حضور اعضای شورای فنی استان البرز، مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، فرمانداران، شهرداران و دانشگاه‌های منتخب استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می‌شود.

«افشین زرگر» معاون پژوهشی دانشگاه آزاد البرز نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اجرایی این همایش و رویداد گفت: دانشگاه البرز مصمم است با برنامه‌ریزی دقیق میزبان این رویداد ملی باشد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این رویداد کارگروه‌های تخصصی مختلفی تشکیل شده است، گفت: مقالاتی در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شده همچنین 500 نفر در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند.

 لازم به ذکر است از 22 تا 25 مهرماه رویداد و نمایشگاه تخصصی عصر امید با محوریت هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء برگزار و در تاریخ 24 و 25 مهرماه اولین کنفرانس ملی پژوهش و نوآوری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی البرز برگزار می‌شود.

 

 

کدخبر: 15616


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise