شنبه، 08 مهر 1402 - 11:42

به مناسبت آغاز هفته سالمند انجام شد؛

اجرای برنامه درمانی، فرهنگی و تفریحی برای 250 سالمند مورد حمایت کمیته امداد

البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی البرز از اجرای برنامه درمانی، فرهنگی و تفریحی برای 250 سالمند تحت حمایت کمیته امداد به مناسبت هفته سالمند خبر داد.

البرز. امید بانوان؛‌ «رضا البرزی» مدیرکل کمیته امداد با بیان اینکه تکریم سالمندان و رفع نیازهای آنان در دستور کار این نهاد قرار دارد، گفت: در حال حاضر بیش از  24 هزار نفر از افراد مورد حمایت را سالمندان تشکیل می‌دهند که علاوه بر مستمری، تسهیلات و بیمه درمانی از خدماتی چون تأمین هزینه دارو، سمعک، عینک و سایر لوازم مورد نیاز، کمک هزینه نگهداری این عزیزان، سفرهای زیارتی و... بهره‌مند هستند. 

وی با تأکید بر لزوم تکریم و حفظ جایگاه سالمندان در جامعه افزود: به همت گروه جهادی علمداران خدمت و با مشارکت کمیته امداد امام(ره)، هلال احمر، دفتر آستان قدس رضوی و مرکز نیکوکاری نورالشهداء به 250 نفر از سالمندان مورد حمایت خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره ارائه می‌شود و ضمن ارائه خدمات ویزیت پزشک و بینایی‌سنجی، داروهای مورد نیاز و یا عینک این عزیزان نیز در محل تأمین می‌شود.

البرزی در ادامه بیان کرد: در ارائه این خدمات به رعایت نکات بهداشتی نیز توجه کامل شده است و همکاران حوزه بهداشت و درمان نیز به روند ارائه خدمت نظارت دارند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز برگزاری همایش‌های فرهنگی و تفریحی برای سالمندان در دستور کار است، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد به مناسب هفته جاری اعزام تعدادی از این عزیزان به مشهد مقدس است.

رضا البرزی ضمن تأکید بر ایجاد فضای شاد برای سالمندان و افزایش روحیه آنان گفت: علاوه بر ارائه خدمات درمانی با حضور گروه‌های هنری برنامه‌های مفرح و شادی برای این عزیزان اجرا شد تا این فضای شاد برای آنان ایجاد گردد.

کدخبر: 15805


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise