سه‌شنبه، 05 دی 1402 - 08:43

طی آئینی انجام شد؛

تجلیل و معرفی بانوان تأثیرگذار در شرکت توزیع نیروی برق البرز

هم‌زمان با ایام میلاد فرخنده حضرت زهرا سلام‌الله علیها شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در گردهمایی که به‌منظور بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار شد، از بانوان موفق و سرآمد این شرکت تجلیل کرد.

 البرز. امید بانوان؛ صبح دوشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ شرکت توزیع نیروی برق استان البرز میزبان جمع کثیری از بانوان این شرکت بود و ضمن تقدیر از زحمات آنان، بانوان موفق و سرآمد در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی معرفی و تجلیل شدند.

 «حسن کریمی» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در این آئین ضمن قدردانی از زحمات این بانوان فرهیخته طی سخنانی ابراز داشت: بسیار شکرگزارِ خداوند تبارک‌وتعالی هستم که در جامعه‌ای متمدن به نام ایران زندگی می‌کنم که افتخار حضور و سروری بانوی بانوان عالم - حضرت زهرا سلام‌الله علیها - را در جمع تمدنی خود داریم، بانویی اسوه و الگوی زنان جهان.

 وی افزود: همچنین مفتخرم که عضوی از جامعه بزرگ و خانواده همدل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز هستم و امیدوارم به یاری خداوند بتوانم در این عرصه بیش‌ازپیش خدمت کنم.

 کریمی در پایان ضمن قدردانی از بانوان شرکت توزیع نیروی برق استان که در کنار وظایف خانوادگی خویش در عرصه اجتماعی نیز فعال بوده و حتی در رشته‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و... خوش درخشیده‌اند، برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

 بانوان پیشران و پیش‌گام در پیشرفت ایران

 «معصومه آقایی» مشاور استاندار البرز و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز نیز در این آئین ضمن تبریک ایام فرخنده گرامیداشت مقام زن طی سخنانی بیان کرد: بسیار مایه مباهات و افتخار است که در حضور جمعی از بانوان سرآمد کشورم هستم که نه‌تنها در ساحت‌های مقدس دخترانه، همسرانه و مادرانه موفق عمل کرده‌اند که پتانسیل خود را در عرصه‌های مختلف اجتماعی و علمی کشور نیز به منصه ظهور رسانده و در حوزه‌های مختلف پیشران و پیشرو هستند.

 وی خاطرنشان کرد: حضور در میان جمعی از بانوان پر مدال و پرافتخار البرز بار دیگر اثبات کرد که زنان ایران می‌توانند علاوه بر حفظ کانون گرم خانواده در سایر فعالیت‌های اجتماعی نیز با مشارکت بالا و تأثیرگذاری ویژه سرآمد باشند.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید 


کدخبر: 16769

عکاس: شکوفه سیاوشی

خبرنگار: تیلدا حسینی

منبع: امید بانوان


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise