چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 11:02

جدیت اتاق اصناف کرج در اجرای طرح عفاف و حجاب

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از اجرای طرح عفاف و حجاب در همه صنوف خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «محمد دادخواه» رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز بیان کرد: در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح عفاف و حجاب از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه واحدهای صنفی مرکز استان البرز به صورت جدی شروع شد.

وی افزود: گشت‌های بازرسی اتاق به صورت مستمر و مؤثر بازدیدهای میدانی خود را از صنوف مختلف در سطح شهر اغاز کردند و به همه اتحادیه‌های ذی‌ربط اتاق اصناف مرکز البرز نیز ابلاغ شد تا اقدامات لازم را جهت هر چه بهتر اجرا شدن این طرح انجام دهند. به همین سبب از همه صنوف درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت عفاف و حجاب را انگونه که شایسته است رعایت نمایند.



دادخواه  خاطرنشان کرد: مجموعه اتاق اصناف مرکز البرز ضمن اطمینان از رعایت موازین و شئونات اخلاقی و اسلامی توسط قاطبه صنوف، یادآور می‌شود که ناگزیر بر اساس وظایف محوله با ناقضان قانون حجاب و عفاف مماشات ننماید.

لازم به ذکر است در صورت مشاهده عدم رعایت قوانین نظام صنفی  و عدم رعایت موازین اخلاقی و اسلامی توسط صنوف، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه 124 اطلاع‌رسانی نمایند.

 

 

کدخبر: 17230


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise