سه‌شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 21:20

مدیرکل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

جامعه ایثارگری ولی‌نعمتان ما هستند

مدیرکل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، گفت: جامعه ایثارگری ولی‌نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم.

البرز. امید بانوان؛ «سلیمان رستمیان» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این مراسم گفت: خداوند را شاکرم که بخشی از دوران خدمت بنده را در نهاد مقدس بنیاد شهید قرار داد تا بتوانم خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشم. خدمت در تمام پیکره نظام عبادت اما خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران محراب این مسجد است.

وی با اشاره به اینکه کار همه کسانی که به جامعه ایثارگری خدمت می‌کنند، ارزشمند است، بیان کرد: امید است همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم، بتوانیم رسالتی که بر عهده داریم را به درستی و با صداقت، روی باز، مردانگی، جوانمردی و ایثار انجام دهیم. خانواده‌های شهدا و ایثارگران جایگاه والایی دارند و باید به خوبی آنها را تکریم کنیم.

مدیرکل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جامعه ایثارگری این استان را دارای ظرفیت‌های بالا از نظر فرهنگی و بسیار قابل احترام و تقدیر دانست و تأکید کرد: جامعه ایثارگری ولی‌نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم. تمام ظرفیت این سیستم باید برای ایثارگران مورد استفاده قرار گیرد و خدمات خوب و شایسته ای به آنها ارائه شود.


کدخبر: 17362


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise