پنجشنبه، 04 خرداد 1402 - 05:39

فرماندار ساوجبلاغ در آئین بهره‌برداری از درمانگاه «شهدای سوم خرداد» مهستان:

تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت فرمانداری ساوجبلاغ است

هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی سپاه پاسداران استان البرز، امام‌جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان درمانگاه «شهدای سوم خرداد» در فاز 7 این شهرستان افتتاح شد.

 ساوجبلاغ. امیدبانوان؛ «محمدرضا البرزی» فرماندار ساوجبلاغ در آئین افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی شهدای سوم خرداد اظهار داشت: در خلال دو سه هفته اخیر شاهد بودیم که چطور با همکاری معاونت درمان و پیگیری مداوم و میدان‌داری نیروهای مقاومت سپاه و بسیج در 20 روز گذشته، این کار به لطف خدا به نتیجه رسید.

 

وی ادامه داد: امروز با اتفاقاتی که رقم خورده است برای همه اثبات شده که اگر امور اجرایی به دست جوانان متعهدِ انقلابی و ماهر سپرده شود کارهای چندساله بر زمین‌مانده چندماهه انجام می‌شود.

 

البرزی در ادامه تصریح کرد: همان‌طور که دولت سیزدهم دولت صادق‌الوعدی است، ما نیز در تلاش هستیم با همت و همدلی در انجام امور صادق‌الوعد بوده و طبق وعده داده شده کارها را در زمان اعلام شده به نتیجه برسانیم.

 

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه همان‌طور که در روز معارفه اعلام کردم که تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت ما در این شهرستان است، گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام یکی پس از دیگری در حال تکمیل است. یک سالن ورزشی در روستای کردان 25 اردیبهشت سالجاری افتتاح شد که طی 66 ماه فقط 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و 50 درصد باقی‌مانده را طی همین 6 ماه گذشته تکمیل کردیم.

 

 وی همچنین اعلام کرد: یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های ورزشی روستایی در خور که 18 سال پیش کلنگ آن زده شده بود اتمام یافته و تا ده روز آینده به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) افتتاح می‌شود.


محمدرضا البرزی در ادامه از تعیین تکلیف پروژه بیمارستان تأمین اجتماعی ساوجبلاغ که حدوداً از 5 سال قبل بلاتکلیف مانده بود، خبر داد و گفت: پرونده این بیمارستان مدت‌ها بین شورا و شهرداری هشتگرد و تأمین اجتماعی استان ردوبدل می‌شد که به لطف خدا با برگزاری 10 جلسه با مدیران ذی‌ربط با حکمیت فرمانداری و برگزاری بالغ بر 30 جلسه در سازمان تأمین اجتماعی البرز، سرانجام کار به نتیجه رسید و تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت درمان و شهرداری هشتگرد تبادل شد. امیدواریم با پیگیری‌های لازم و با حضور رئیس تأمین اجتماعی کشور کلنگ این بیمارستان به‌زودی در شهرستان به زمین زده شود.

 

وی در ادامه ابراز داشت: همچنان که قول داده بودیم در کنار به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه مأموریتمان کاری کنیم که نیازمندی‌های مردم در بخش‌های مختلف تأمین شود، در تلاش هستیم بر اساس اولویت‌بندی کارها را به نتیجه مطلوب برسانیم و رضایت خداوند و مردم را کسب نماییم.

 

البرزی اظهار داشت: در بدو ورود و آغاز به کار ما در فرمانداری ساوجبلاغ، شهر مهستان با حدود ده‌ها هزار جمعیت فاقد یک درمانگاه شبانه‌روزی یا دولتی بود که به لطف خدا در دو - سه ماه اول حضور ما اولین درمانگاه شبانه‌روزی دولتی افتتاح شد. راهکاری نیز پیدا کردیم که داروخانه تعطیل شده درمانگاه به‌زودی آغاز به کار کند.

 

وی افزود: این دومین درمانگاهی است که در فاز 7 در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود، درمانگاهی با 5 یونیت دندانپزشکی و اتاق جراحی دندانپزشکی با دو یونیت مجهز. برای مدت کوتاهی این درمانگاه به‌صورت روزانه اداره می‌شود و به‌زودی ارائه خدمات به‌صورت شبانه‌روزی خواهد شد.

 

فرماندار ساوجبلاغ در پایان خاطرنشان کرد: مردم مِهستان از بسیاری امکانات محروم بودند و امروز مصمم هستیم با همت و همدلیِ نیروهای ملی و استانی مهستان را گلستان کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

  

کدخبر: 13878

عکاس: نگار اصغری

خبرنگار: تیلدا حسینی

منبع: امید بانوان


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise