سه‌شنبه، 05 بهمن 1400 - 17:50

عشایر منطقه گلدره نظرآباد رایگان بیمه اجتماعی می‌شوند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور در منطقه عشایری گلدره شهرستان نظرآباد ضمن بازدید و گفتگو با عشایر این منطقه از بیمه رایگان عشایر این منطقه خبر داد.

نظرآباد- امید بانوان؛ در این بازدید که مدیرکل روابط عمومی صندوق، مدیر کل تعاون کار ، رفاه اجتماعی استان، مدیرکل امور عشایری استان البز و مدیر صندوق در استان البرز حضور داشتند، «بیت الله برقراری» مدیرعامل صندوق گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر حضور میدانی برای حل مشکلات مردم از این منطقه بازدید و مشکلات بیمه‌ای مردم بررسی شد.

وی با اشاره به تکلیف قانونی صندوق گفت: این صندوق با هدف ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلندمدت برای آحاد جامعه به ویژه افراد کم برخوردار تاسیس شده است.

برقراری افزود : کلیه اهالی این منطقه که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند و شرایط عضویت در صندوق را دارند، می‌توانند عضوء صندوق شوند و حق بیمه آنها در سال اول توسط صندوق پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق عنوان کرد: مشکلات درمانی عشایر این منطقه هم از طریق دفترچه سلامت مرتفع خواهد شد.

برقراری افزود: با عضویت این افراد در صندوق در آینده می‌توانند همانند سایر اقشار بر اساس اصل 29 قانون اساسی از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 7764


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise