آرشیو، 24 فروردینفروردین 1394 - 19:32

مولاوردی: باید الگویی متعادل از زن ایرانی مسلمان به دنیا ارائه دهیم

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از توانمندی‌های گسترده جوانان کشورمان، اظهار کرد: جوانان سرمایه اجتماعی و نقش‌آفرین اصلی در مسیر توسعه و رونق کشور هستند و بی‌تردید با شناخت درست از وضعیت آنان و برنامه‌ریزی‌ صحیح می‌توان مسیر توسعه همه‌جانبه کشور را کوتاه‌تر کرد.

کرج - امید بانوان؛ ایسنا نوشت، شهیندخت مولاوردی روز شنبه در همایش «جوانان در آیینه آینده» که در دانشگاه کاشان برگزار شد، از اقدامات دولت برای ارتقاء سرمایه اجتماعی کشور خبر داد و گفت: تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه و ترسیم چشم‌اندازی روشن در برابر جوانان از مقدمات تقویت سرمایه اجتماعی است و بدون تردید اگر جوانان به صحیح‌بودن برنامه‌های دولت، امیدوار باشند، این امید می‌تواند اعتمادآفرین باشد و باعث استحکام جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متعددی در حال اجراست که می‌تواند به برون‌رفت از مشکلات کنونی کمک کند و کشورمان را در مسیر توسعه پایدار قرار دهد.

مولاوردی گفت: باید کاری کنیم که در 10 سال باقیمانده از سند چشم‌انداز بیست‌ساله با تحقق توسعه پایدار، همه‌جانبه، درون‌زا و متوازن، شاهد تشکیل جامعه‌ای ایده‌آل باشیم و بتوانیم الگویی متعادل از زن ایرانی مسلمان به دنیا ارائه دهیم.

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توافق هسته‌ای، تصریح کرد: دولت یازدهم با رهنمودها و زعامت رهبر معظم انقلاب و درایت و تدبیر رئیس‌جمهوری و تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده و نیز صبوری، حمایت و دعاهای مردم توانست توافق هسته‌ای را رقم بزند.

مولاوردی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید برای اولین بار توانست روند مذاکره برای مذاکره را به بازی برد - برد تبدیل کند و امروز در شرایطی قرار گرفتیم که ایران به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است.

وی افزود: دولت یازدهم در شرایط بسیار نابسامان و فوق‌العاده‌ای از لحاظ داخلی و بین‌المللی دولت را تحویل گرفت که بخشی از آن به خاطر تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه و بخشی هم به واسطه سوء مدیریت بود و با درآمدهای هزار میلیاردی شاهد بن‌بست در همه عرصه‌ها بودیم.

معاون رئیس‌جمهوری گفت: دولت یازدهم در طول دو سال گذشته با وجود تحریم‌های ظالمانه توانست اداره کشور را به مدار تدبیر و اراده جمعی برگرداند و امیدواریم کشورمان به سمت رونق اقتصادی، توسعه صادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال پایدار که از اهداف دولت یازدهم است، سوق پیدا کند.

مولاوردی همچنین همه مردم را به حضور و مشارکت گسترده در انتخابات هفتم اسفند فرا خواند و گفت: تشکیل مجلس قوی می‌تواند به تحقق آرمان‌های سند چشم‌انداز توسعه کشور سرعت بخشد.

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه، ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی زنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: زنان و جوانان با اعتماد به برنامه‌های دکتر روحانی بیشترین رأی را به ایشان دادند و بدیهی است که این دولت به توان و ظرفیت آنان اعتماد داشته باشد و بتواند از ظرفیت آنان در خلق حماسه اقتصادی استفاده کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 293


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise