یکشنبه، 13 آذر 1401 - 22:32

در شورای اداری شهرستان مطرح شد؛

شورای فرهنگی روستاهای نظرآباد تشکیل شود

جلسه شورای اداری شهرستان نظرآباد با حضور امام جمعه، فرماندار و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار گردید.

نظرآباد- امید بانوان؛ در ابتدا فرمانده انتظامی و روسای ادارات ورزش و جوانان و بهزیستی شهرستان نظرآباد به ارائه گزارش پیرامون اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو پرداختند.

همچنین در این جلسه امام جمعه با اشاره بر اینکه مسئولان باید امانتداران خوبی باشند اظهار داشت: جایگاه، پست و مقام همگی امانتی است بر گردن مسئولین که باید به عنوان خادمان مردم امانتداران خوبی بوده و تلاش نمایند در حد توان در طول مسئولیت‌شان مثمرثمر واقع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی در خصوص اغتشاشات اخیر در کشور که همگی نقشه‌های از پیش تعیین شده دشمن بوده است عنوان نمود: اگرچه دشمن تلاش بسیاری برای اجرای نقشه‌های شوم خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است اما نظرآباد جوی آرام را تجربه نموده و حیله‌های دشمن نتوانست در افکار مردم ولایتمدار این شهر رخنه کند.

در ادامه فرماندار نظرآباد با تاکید بر لزوم توجه ویژه بر رونق امور فرهنگی در شهر و روستاهای شهرستان گفت: کلیه مسئولان افزون بر اجرای امور عمرانی و وظایف محوله، مکلف به توجه ویژه بر موضوعات اجتماعی و فرهنگی و حرکت در این مسیر هستند.

حسین بغدادی افزود: شورای فرهنگی روستاها نیز باید در اسرع وقت تشکیل و بر مسائل فرهنگی کلی روستاها با حضور مسئولین هر روستا پرداخته شود.

وی همچنین در خصوص اهمیت همه جانبه نگری در مدیریت امور و پرهیز از تک بعدی نگری یادآور شد: دیدار و بررسی مشکلات تحت پوششین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، تشکیل قرارگاه جهادی اشتغال در نظرآباد برای اولین بار در البرز، بررسی و حل مشکل انشعابات و اراضی اوقافی و اسناد مالکیت دچار مشکل شهرستان، جانمایی زمین نهضت ملی مسکن، بازدید مستمر از روستاهای دور و نزدیک شهرستان، بهره‌برداری از زمین چمن در مناطق مختلف و ۶زمین چمن در شرف افتتاح برای افزایش سرانه‌های ورزشی، پیگیری‌های مستمر اجرای پروژه‌های آبرسانی نظرآباد و... همگی در راستای توجه به نیازهای شهرستانمان در بخش‌های مختلف تحقق یافته چراکه نظرآباد مملو از ظرفیت های بسیار است.

کدخبر: 11452


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise