شنبه، 01 بهمن 1401 - 11:46

واحد‌های صنعتی فردیس به حالت نیمه تعطیل درآمدند

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس قطعی گاز در برخی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان را تایید کرد و گفت: همه باید به عبور از بحران کمک‌کنیم و برای اتصال مجدد انشعاب در برخی واحدهای تولیدی و صنعتی فعلا باید منتظر بمانیم.

فردیس – امید بانوان؛ فارس نوشت؛ حمیدرضا عبدالله پور، گفت: با توجه به کاهش شدید دما در اغلب نقاط کشور و قطعی گاز در برخی شهرها از جمله تربت جام، به منظور مدیریت مصرف گاز و پایداری شبکه خانگی، انشعاب گاز در برخی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان قطع شده است و برای اتصال مجدد تا زمان عبور از این بحران باید منتظر بمانیم‌.

وی افزود: در حال حاضر انشعاب گاز  در واحدهای تولیدی و صنعتی که مصرف گرمایشی دارند و واحدهای تولیدی موادغذایی و دارویی قطع نشده است.  در سایر واحدهای تولیدی و صنعتی هم تلاش شده قطعی گاز  به صورت  تناوبی باشد که آسیب کمتری را متحمل شوند و فشار برای عده‌ای خاص نباشد.

این مقام مسؤول یادآور شد: توده هوای سرد در روزهای اخیر بحرانی را ایجاد کرد که عبور از آن به مشارکت همگانی نیاز دارد. مدیریت مصرف گاز باید در ادارات و نهادها در اولویت قرار گیرد و همچنین از مردم تقاضا داریم که با کنترل دمای منازل و مصرف بهینه در پایداری شبکه مشارکت داشته باشند.

وی همچنین از صنعتگران تقاضا کرد که با قراردادن مرخصی زمستانی برای کارکنان، در مدیریت این شرایط کمک کنند تا بتوانیم از موج سرما عبور کنیم و  شبکه گاز خانگی به پایداری لازم برسد.

وی در پاسخ به این سوال که قطعی گاز  در بخش صنعتی و در پی آن  مرخصی‌های اجباری بر میزان حقوق کارگران تاثیر منفی خواهد داشت یا خیر، بیان کرد: از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی خواهش کردیم که این امر موجب تحمیل فشار اقتصادی بر کارگران  نشود.  البته  اغلب صنعتگران به این امر معتقدند و ما قول می دهیم  با کمترین فشار بر روی جامعه کارگری از این شرایط گذر کنیم.‌

انتهای  پیام/

کدخبر: 12236


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise