آرشیو، 8 شهریور 1396 - 20:28

پرونده دومین جشنواره مد و لباس اسلامی- ایرانی بسته شد

دومین جشنواره مد و لباس اسلامی- ایرانی هشتم شهریورماه در استان البرز به کار خود پایان داد.

 کرج - امید بانوان؛ فصل دوم جشنواره مد و لباس اسلامی- ایرانی که از چهارم شهریور ماه در نگارخانه قائم مقام فراهانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز آغاز به کار کرده بود، روز چهارشنبه ورق خورد.

در این جشنواره حمید قبادی، مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ علی اصغر زیلایی، مدیر امور استان‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ محسن کاشف، مدیر نظارت و ارزیابی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و رضا نیک‌طبع، دبیر بخش صنعت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و هنرمندان و علاقه‌مندان به این صنعت پرطرفدار حضور داشتند.

ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحان پوشاک، ارتقاء سطح طراحان و ارتباط مستقیم بین طراحان و تولیدکنندگان، زمینه‌‎سازی برای کشف و ظهور استعدادها و خلاقیت‌های نو همسو با پوشاک اسلامی ایرانی، ایجاد اشتغال پایدار برای طراحان مد و لباس استان، ترویج طرح‌های استانی مناسب و تقدیر از طراحان و تلاشگران توسعه پوشاک ایرانی اسلامی از اهداف این جشنواره بود.

ه‍یئت داوران از مجموع ۸۳ اثر شامل لباس اجتماع، مشاغل و مجلسی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۲۳ اثر را شایستهٔ نمایش در صحن نمایشگاه دانست که از این بین سه اثر برگزیده و دو اثر  شایسته تقدیر شدند.

از مجموع ۲۱ اثر طراحی لباس ارسالی نیز ۱۱ اثر به نمایش گذاشته شد و سه اثر به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شد. در بخش طراحی پارچه یک مجموعه اثر شایسته تقدیر شد و از مجموع آثار کیف و کفش ارسالی، هیئت داوران اثری را شایسته تقدیر ندانست.

در پایان اسامی منتخبین این جشنواره به شرح ذیل اعلام گردید:

در بخش طراحی پارچه

نفر برگزیده‌ای معرفی نشد و خانم معصومه سیدین شایسته تقدیر اعلام شد.

در بخش طراحی لباس:

نفر اول خانم طاهره پیلتن نفر دوم خانم الهه غلامیان نفر سوم خانم معصومه سیدین

در بخش دوخت لباس:

نفر اول خانم طاهره پیلتن نفر دوم خانم معصومه سیدین نفر سوم شرکت فایدیم خانم الهه غلامیان شایسته تقدیر

انتهای پیام/

کدخبر: 511


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise