آرشیو، 29 شهریور 1396 - 16:25

محمد علی نجفی:

اشتغالزایی اولین اولویت استاندار جدید البرز

آئین تکریم سید حمید طهایی و معارفه محمد علی نجفی به عنوان استاندار البرز در تالار نژادفلاح کرج برگزار شد.

کرج - امید بانوان؛ محمد علی نجفی استاندار البرز با بیان ویژگی‌های اقتصادی و سوق‌الجیشی البرز نرخ بیکاری این استان را قابل قبول ندانست و اظهار داشت: با وجود اینکه  البرز از 4 هزار واحد تولیدی و صنعتی برخوردار است و یکی از قطب‌های صنعتی و اقتصادی کشور است، در فضای کسب و کار رتبه 19 را داراست و جزو بیکارترین استان‌ها محسوب می‌شود، لذا باید شاهد فعالیت بیشتر در این زمینه باشیم.

وی به برخی اولویتهای استان اشاره کرد و گفت: در توسعه راههای استان و خطوط ریلی و غیره باید شتاب بیشتری داشته باشیم. مشکلات محیط زیست، معضلات ساخت نیروگاه شهید رجایی، عبور و مرور کامیون‌هایی که در شب از تهران تردد دارند که خود منجر به افزایش 51 درصدی آلودگی تهران شده ‌است و رسیدگی به وضعیت زباله‌های استان یکی دیگر از مباحثی بود که نجفی به آنها اشاره کرد.

نجفی که به تازگی سکان استانداری البرز را در دست گرفته، در ادامه افزود: مسائل فرهنگی و ناهنجاری‌های خاص اجتماعی که بخش اعظمی از مشکلات کشور را به خود اختصاص داده است، را نباید لحظه‌ای از نظر دور داشت. البته جای تقدیر دارد که هم مقامات بالارتبه نظام حساسیت فراوانی روی آن دارند و هم شورای امنیت اشراف کامل به آنها دارد.

وی افزود: البرز و تهران دو قلو و جداناپذیر هستند. سیاست و امنیت پایدار از هم جدا نیستند و باید با استفاده از همه ظرفیتهای نیروهای کاردان و اندیشهٔ دولت سعی کنیم به  بحثهای کلان بپردازیم و از حاشیه‌ها دوری کنیم که از توسعه عقب نیفتیم.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 521

روزنامه‌نگار: تیلدا حسینی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise