آرشیو، 29 آبان 1397 - 13:38

از ظرفیت بانوان توانمند البرز در پست‌های مدیریتی استفاده شود

سرپرست استانداری البرز بر استفاده از ظرفیت بانوان توانمند در پست‌های مدیریتی تاکید کرد و تحقق سهم 30 درصدی بانوان از پست‌های مدیریتی را یکی از اهدف مهم دولت دوازدهم خواند.

کرج- امید بانوان؛ عزیزالله شهبازی که در اولین نشست سراسری تخصصی مشاوران و بانوان کارآفرین صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران سخن می‌گفت، مدیریت بانوان در پست‌های مدیریتی مهم کشور را مثمر ثمر و راهگشا خواند و به نقش غیرقابل انکار آنان در پیشرفت‌های اجتماعی و اقتصادی کشور اشاره کرد.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت بانوان توانمند استان در تصدی پستهای مدیریتی البرز در راستای تحقق سهم 30 درصدی بانوان از پست‌های مدیریتی اشاره و تاکید کرد لزوم تحقق این امر یکی از اهدف مهم دولت دوازدهم است. عزیز الله شهبازی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به حضور 500 بانو که در پست‌های پایه‌ای مدیریتی مشغول به کار هستند، از پویایی تیم اقتصادی بانوان البرز ابراز خشنودی کرد.

این نشست که با حضور معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری و جمعی از بانوان کارآفرین از سراسر کشور برگزار شد، نقطه عطفی در افزایش توانمندی بانوان فعال در حوزه اقتصادی محسوب می‌شود.

عکسهای این دیدار را اینجا ملاحظه کنید.

انتهای پیام/

کدخبر: 662


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise