آرشیو، 14 آذر 1397 - 15:22

ابتکار: دولت با تنظیم قوانین حضور سمن‌ها را در جامعه میسر می‌کند

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به توجه دولت به تشکل های مردم نهاد گفت: دولت با تنظیم قوانین زمینه حضور سمن ها در جامعه را مهیا می‌کند.

 

کرج- امید بانوان؛ ایرنا نوشت: معصومه ابتکار روز سه شنبه در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه که در سالن مرکز همایش های رازی برگزار شد، افزود: دولت به ضرورت فعالیت ها تشکل های مردم نهاد آگاه است و از این رو زمینه فعالیت آنها را با تصویب قوانین مهیا می کند.

ابتکار گفت: بسیار ارزشمند است که داوطلبان در سازمان‌های دولتی و غیر دولتی برای کاهش مشکلات جامعه هدفی مشترک دارند و فعالیت می کنند. ابتکار با بیان این که داوطلبان باید در کنار هم از تجارب یکدیگر استفاده بکنند تا مشکلات مردم را کاهش دهند، اظهار داشت: معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و دولت نیز اعتقاد جدی دارد که سازمان های مردم نهاد یکی از ارکان های جدی برای توان افزایی اجتماعی و بهبود شرایط و شاخص توسعه به شمار می‌روند.

وی افزود: دولت در این راستا طرح های مختلفی را اجرا کرده که یکی از آنها طرح تاب آوری است که سه سال از اجرایی شدن آن می گذرد و در این طرح نهاد های مردم نهاد همکاری زیادی کردند. معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده طرح گفت و گوی خانواده را یکی دیگر از مواردی عنوان کرد که این معاونت با همکاری انجمن‌ها آغاز کرده است.

ابتکار گفت: در این طرح، به مهارت های ارتباطی و گفت و گوی بین نسلی که مغفول مانده توجه می شود. وی افزود: بهبود شرایط کارآفرینی به خصوص در میان زنان جوان تحصیلکرده از اهداف این طرح است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید مجدد بر اینکه دولت مسیر فعالیت تشکل های مردم نهاد را هموار می کند، افزود: تشکل های مردم نهاد می توانند در دوره ای که جنگ اقتصادی علیه کشور ما وجود دارد و عده ای تلاش دارند با تزریق ناامیدی در کشور مردم را نا امید کنند، مشکلات مردم را کاهش دهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 725


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise