آرشیو، 18 آذر 1397 - 14:24

رحیم خستو: عدم تناسب سازی معابر شهر بزرگترین مشکل معلولین

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهر کرج نیز مثل سایر شهرهای ایران انسان محور نیست، گفت: به طور کلی عابران از امنیت خوبی برخوردار نیستند و این وضعیت برای معلولان جامعه دو چندان است که عزم جدی تری مسئولان را برای رفع آن می طلبد.

کرج- امید بانوان؛ در صد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که صبح یکشنبه برگزار شد، رحیم خستو با اشاره به هفته معلولین اظهار داشت: طی جلساتی متعددی که با این قشر داشته و از نزدیک پای صحبتها و درد دل آنها نشستم، متوجه شدم که عدم تناسب سازی محیط شهر برای عبور و مرور آنها  و عدم وسایل نقلیه یکی از مشکلات پیش روی این قشر است.

سخنگوی شورای شهر در ادامه ضمن اشاره به قولها و عده های داده شده به معلولان در جهت تناسب سازی محیط شهری خاطر نشان کرد: هیچ یک از این وعده ها تحقق نیافته و گویی مشکلات مردم تنها با وضع قوانین مرتفع نمی شود.

وی در ادامه خواست در اولین فرصت چند وسیله نقلیه مثل ون برای عبور و مرور معلولان اختصاص یابد تا باری از دوش این جامعه برداشته شود.

رحیم خستو در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر تکمیل پروژه« البرز مال» اظهار داشت: این پروژه مهمی است که اتمام آن علاوه بر افزایش و ارتقای سرانه فرهنگی شهر سبب بهبود روند سرمایه گذاری نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: عدم توجه به تکمیل چنینن پروژه هایی علاوه بر خدشه وارد کردن به اعتماد مردم سبب رکود در سرمایه گذاری نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 739


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise