آرشیو، 15 فروردینفروردین 1394 - 19:28

نخستین همایش بزرگ بانوان موتورسوار البرز‌ برگزار می‌شود

نخستین همایش بزرگ بانوان موتورسوار البرز به مناسبت دهه مبارک فجر و با شعار گرامیداشت مقام زنان مبارز و انقلابی برگزار می شود.

کرج - امید بانوان؛ مهر نوشت؛ این همایش روز جمعه ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح به میزبانی پیست شهدای هیو شهرستان نظرآباد برگزار می‌شود. همچنین قرار است همزمان با این همایش اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود بانوان و آقایان با حضور برترین‌های استان البرز برگزار شود.

رییس هیئت اتومبیلرانی وموتورسواری استان البرز در ارتباط با برگزاری این رقابت‌ها به خبرنگارمهر گفت: برنامه‌ریزی این مسابقات از ماه گذشته انجام شده است و تلاش می‌کنیم با برگزاری مطلوب این همایش ضمن معرفی توانمندی‌های استان در موتور سواری و اتومبیرانی زمینه جذب بیشتر علاقه‌مندان و استعدادها را به این ورزش فراهم کنیم.

اردشیر درویشی افزود: در کنار رونق مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری آقایان خوشبختانه بانوان البرزی نیز حضوری فعال در این دو رشته دارند. وی تصریح کرد: هیئت استان برای فعالیت مستمر بانوان و آقایان در دو رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در مناسبت‌های مختلف مسابقات متنوعی را برگزار کرده است و تمام شهرستان‌های البرز نیز در آن مشارکت جدی دارند.

وی در پایان افزود: مسابقات دهه فجر امسال به میزبانی پیست شهدای هیو در ورودی شهر نظرآباد به انجام می‌رسد و امیدوارم شهروندان با حضور در محل برگزاری بر گرما و جذابیت این مسابقات بیفزایند. عکس مربوط به بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان است.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 257


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise