آرشیو، 22 فروردینفروردین 1394 - 19:32

میدان جمهوری غرق در اقتدار و شوکت 22 بهمن

میدان جمهوری شهرستان کرج صبح امروز میعادگاه گردهمایی غرورآفرین مردمی بود که سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گرفتند. روزی که به همت بسیاری از جوانان غیور دیروز، ایران به رویارویی با نظام سلطه به سرکردگی آمریکا برخاست و اینک جوانان امروز یکبار دیگر آمده بودند تا درکنار پیشکوتان انقلاب با آرمانهای مقدس نظام تجدید بیعت کنند.

کرج - امید بانوان: امروز کرج حال و هوایی دیگر داشت. از حمایت جوانان انقلابی از مواضغ برحق نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج مبنی بر حفظ شئونات اسلامی در اقدامات فرهنگی گرفته تا گلباران مسیر راهپیمایی توسط بالگردهای فرودگاه پیام که با تقدیم هزاران شاخه گل به مردم همیشه در صحنه کرج حال و هوای روزهایی را زنده می‌کرد که شاخه‌ گلی به نیت همدلی نوک اسلحه‌ی برادر ارتشی را زینت داده بود که روزی قلب هموطن خویش را نشانه رفته بود.

برگزاری غرفه‌های متعدد فرهنگی، انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی- ورزشی، رژه اسب‌سواران، غرفه‌های صلواتی، توزیع بروشور و تبلیغاتی که نوید از آغاز شوری دیگر و انتخاباتی دیگر می‌داد، همگی پازل رنگارنگ و زیبایی را در کرج به تصویر کشیده بود که کرج امروز را دیدنی‌تر کرده بود.

پرواز کبوتران سپیدبالی که نوید آزادی را به ارمغان آورده بودند، رونمایی از نرم افزار چند رسانه‌ای شهدای انقلاب 57 به دست نماینده عالی دولت سید حمید طهایی و از همه جالب‌تر حضور پرشور کودکانی که نقش پرچم سه رنگ ایران را روی صورت خود به تصویر کشیده بودند، ‌همگی حکایت از عرق و علاقه ملت به این آب و خاک داشت.

مردم کرج امروز از سه مسیر تعیین شده خود را به جایگاه برگزاری مراسم واقع در میدان جمهوری رساندند تا یکبار دیگر اقتدار ایران را، عزت ایران را و سربلندی ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

شایان ذکر است سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بود که مشروح سخنان وی متعاقبا خواهد آمد.

انتهای پیام

کدخبر: 282


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise