آرشیو، 7 مهر 1397 - 12:14

با هدف تدوین بانک اطلاعاتی بانوان توانمند استان؛

سامانه دولت زنان البرز طراحی شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، احداث بازارچه دائمی زنان را نیز امری مهم در جهت توان افزایی بانوان دانست مو گفت: کمیته ای برای بررسی و راه اندازی بازارچه دائمی زنان با اولویت اختصاص به زنان سرپرست خانوار به دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل می شود.

کرج - امید بانوان؛ پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز نوشت؛ مریم اسماعیلی فرد در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان با بیان اینکه در این جلسه مصوبات جلسه قبل و روند اقدامات صورت گرفته طی گزارشی مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بر این اساس از برنامه های محقق شده در خصوص جشنواره اقوام، نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان پوشاک داخلی، جشن روز دختر و مراسم روز کارمند گزارش جامعی ارائه شد.

روند تحقق اختصاص 30 درصد از مناصب مدیریتی به بانوان در البرز با اهتمام جدی دنبال می شود

وی از اهتمام جدی البرز در جهت تحقق سهمیه 30 درصدی مدیریتی زنان در مناصب مدیریتی خبرداد و گفت: این امر طبق ابلاغیه رییس جمهوری باید تا پایان برنامه ششم توسعه به سر منزل مقصود برسد، از این رو در استان البرز نیز با جدیت دنبال می شود.

سامانه دولت زنان البرز با هدف تدوین بانک اطلاعاتی جامع بانوان توانمند استان طراحی شد

اسماعیلی فرد با بیان اینکه از دستگاه های پیشرو و موفق در انتصاب بانوان در مناصب مدیریتی تقدیر می شود، ادامه داد: در این راستا مکانیزم هایی نیز برای تسریع در امور پیش بینی شده است. وی افزود: سامانه ای تحت عنوان دولت زنان البرز با آدرس ایمیل (dolatzananalborz@alborz.ir) طراحی شده که بانوان توانمند در حوزه های مدیریتی می توانند رزومه خود را از این طریق ارسال کنند.

صفحه الکترونیکی خدمات زنان در جهت تسهیل دوسویه ارائه و دریافت خدمات تدوین می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز اضافه کرد: بانک اطلاعاتی جامعی از بانوان توانمند استان تهیه شده و در اختیار مدیران قرار می گیرد تا از این ظرفیت بهره برداری کنند. وی با اشاره به اینکه ایجاد صفحه الکترونیکی خدمات زنان در دستور کار است، گفت: در این صفحه مجموعه خدمات دولتی و عمومی برای بانوان و کودکان به صورت شفاف اطلاع رسانی می شود که این امکان در جهت تسهیل دوسویه در ارائه و دریافت خدمات می شود.

توان افزایی اقتصادی بانوان البرز در دستور برنامه های 6 ماهه دوم سال قرار گرفت

اسماعیلی فرد افزود: در چهارچوب اعتبارات امسال و در 6 ماهه دوم سال اقداماتی در حوزه بانوان و خانواده در دستور کار قرار دارد که طی برنامه ریزی دقیق محقق می شود. وی خاطرنشان کرد: توان افزایی اقتصادی بانوان و بویژه زنان خانه دار از جمله برنامه هایی است که با جدیت دنبال می شود.

احداث بازارچه دائمی زنان در البرز با جدیت دنبال می شود

این مسئول احداث بازارچه دائمی زنان را نیز امری مهم در جهت توان افزایی بانوان دانست و گفت: کمیته ای برای بررسی و راه اندازی بازارچه دائمی زنان با اولویت زنان سرپرست خانوار به دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل می شود. وی افزود: بازارچه دائمی زنان فرصت خوبی برای بانوان روستایی و شهری محسوب می شود چراکه این امر با رویکرد حمایتی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 611


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise