آرشیو، 22 آبان 1397 - 15:05

پرداخت تسهیلات 500 میلیونی به بانوان کارآفرین البرزی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، گفت: برای بانوان کارآفرین، 500 میلیون تومان تسهیلات با سود 13.5 درصد تعلق می گیرد که پرداخت ماهانه اقساط، بیشتر شده است.

کرج- امید بانوان؛ ایلنا نوشت: محمدامین فرشی، در همایش تعاونگرایان استان البرز که با حضور مدیران کل، فرمانداران و بانوان کارآفرین استان برگزار شد، گفت: اشتغال بانوان کارآفرین البرز با توجه به میانگین 31 نفر اشتغال سایر استان‌ها بیش از 38 نفر است.

وی افزود: درباره نحوه رفتار با بانوان کارآفرین باید مدیران و مسئولان، تغییر رویکرد کاملا مشخص داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، تاکید کرد: با توجه به تشکیل جلسات شورای تعاون، تفاهم نامه های خوبی با ادارات ذیربط در قالب تفاهم نامه در حال تهیه و تدوین است.

وی ادامه داد: بانوان در بازپرداخت تسهیلات، خوش حساب‌ هستند و برای کمک به این تولیدکنندگان، سهم نقدینگی تسهیلات 5 درصد کاهش یافت. فرشی با عنوان اینکه در راستای کمک به تولید کننده تعداد اقساط افزایش پیدا کرده، گفت: تسهیلات 500 میلیون تومانی با نرخ 13.5 درصد یکی از جمله مواردی است که در راستای کمک به تولید به بانوان تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، گفت: دوره‌های کارآفرینی و مدیریتی، تورهای صنعتی و ... از جمله مواردی است که برای بانوان کارآفرین علاقه‌مند در استان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 641


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise