آرشیو، 24 آذر 1397 - 13:47

مدیریت یکپارچه نظام مطالعاتی شهرداری کرج بررسی شد

جلسه هماهنگی مدیریت یکپارچه نظام مطالعاتی شهرداری کرج به همت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و با حضور نمایندگان پژوهشی سازمانها و معاونت های شهرداری کرج برگزار و روند مطالعات پروژه ها و طرح های مدیریت شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کرج- امیدبانوان:  پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج نوشت: سارا دشت‌گرد- رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهرکرج هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بین سازمانهای شهرداری در خصوص روند مطالعات پژوهشی و همکاری با شورای شهر عنوان کرد.

وی افزود: بخشنامه مدیریت یکپارچه نظام مطالعاتی شهرداری در آبان ماه سال 97 ابلاغ شده است.

در این جلسه با حضور نمایندگان تمامی معاونت ها و سازمانها به بررسی جزئیات آن پرداخته و ضمن دریافت اطلاعاتی از فرایند انجام طرح های مطالعاتی در هر حوزه و با بررسی کاستی های موجود در صدد هستیم تا با جمع آوری کامل اطلاعات و با کمک سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرج بتوانیم بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم  تا کلیه بخش های مطالعاتی با تعامل با یکدیگر از انجام کار موازی و غیر کاربردی بپرهیزند.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از سازمانهای شهرداری خواست تا عناوین موضوعات مطالعاتی حوزه خود را در اختیار مرکز پژوهش های شورای شهر قرار دهند تا با بارگزاری آن در «سامانه اطلاعاتی گنجه» بتوان استفاده مطلوب از آنها برد.

دشت‌گرد فرآیند داوری  طرح های پژوهشی و انتخاب مشاوران را بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: با پیروی از بخشنامه ابلاغی با نگاهی کاملا تخصصی به امر پژوهش به کاربردی نمودن طرح های پژوهشی در شهرداری کمک نمائیم. در ادامه هر یک از نمایندگان سازمانها و معاونت های شهرداری که در این جلسه حضور داشتند، از شیوه و روند اجرای مطالعات طرح های پژوهشی خود سخن گفتند و راهکارها و پیشنهادات خود را جهت همکاری مستر بین مرکز پژوهش ها و شهرداری اعلام داشتند.

در پایان این جلسه مصوباتی جهت هر چه بهتر شدن تعامل و همکاری بین سازمانها و معاونت های شهرداری و مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج مطرح و مقرر شد با ابلاغ آن به مدیران هر سازمان و معاونت های شهرداری به هدفی سازنده و نتیجه مطلوب در اجرای طرح های مطالعاتی شهرداری کرج دست یافت.

کدخبر: 764


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise