آرشیو، 25 آذر 1397 - 18:22

نهمین نمایشگاه کتاب البرز افتتاح شد

صبح امروز نهمین نمایشگاه کتاب البرز به طور رسمی کار خویش را در پارک چمران کرج آغاز کرد.

کرج - امید بانوان؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در این مراسم ضمن قدردانی از ناشرینی که با حضور  فعال خود در این نمایشگاه سبب رونق فرهنگ کتابخوانی در البرز شده اند، گفت: دسترسی آسان تر و سریع تر مردم به کتابهای مختلف یکی از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاههای کتاب استانی است.

ناصر مقدم ضمن اشاره به کاهش سرانه مطالعه کتاب در سراسر کشور اظهار داشت: با وجود مشکلات فراوان اقتصادی که سبب کاهش سرانه مطالعه کتاب شده است اما کتاب و مطالعه سنتی همچنان جایگاه خویش را حفظ کرده است و باید تلاش کرد فرهنگ مطالعه کتاب همچنان این جایگاه را حفظ کند.

وی در تشریح برنامه‌های نهمین نمایشگاه کتاب البرز گفت: این نمایشگاه با 130 غرفه ، 300 ناشر که 13 ناشر از استان البرز هستند کار خود را آغاز کرده و تا سی ام آذر ماه آماده پذیرایی از شهروندان است.

مقدم در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های جانبی نمایشگاه اشاره کرد و از فرهنگ دوستان، فرهیختگان و اهالی رسانه خواست در اطلاع رسانی این برنامه ها کوشا باشند تا گام مثبتی در ترویج فرهنگ مطالعه کتاب صورت گیرد. شایان ذکر است این نمایشگاه با 48 هزار عنوان کتاب  از ساعت 14 الی 21 آماده ارائه خدمت به شهروندان است و مردم شریف البرز می توانند از تخفیف 40 درصدی این نمایشگاه بهره مند شوند.

انتهای پیام/        

کدخبر: 768


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise