سه‌شنبه، 26 شهریور 1398 - 12:18

آئین تودیع و معارفه شهردار نظرآباد برگزار شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: شهری با قدمت نظرآباد خواستگاه تمدن و فرهنگ استان البرز است که باید شهردار محترم در خور شان مردم عزیز این شهر عهده دار مسئولیت باشد.

کرج - امیدبانوان؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، درویش پور با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه شهردار نظرآباد افزود: مدیریت شهری، مدیریتی فرابخشی و بسیار پیچیده است چراکه در تمامی حوزه ها عهده دار مسئولیت است.

وی تاکید کرد: باید در فرصتی که عهده دار مسئولیت هستیم تا آخرین لحظه با اراده ای مصمم پای کار باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات داریوش یگانه شهردار سابق نظرآباد عنوان کرد: ایشان از شهرداران خدوم و با سابقه ای بودند که در جهت خدمت رسانی به شهروندان نظرآباد اقدامات قابل توجهی انجام دادند که برایشان آروزی توفیق داریم.

وی در ادامه با معرفی و شرح سوابق مجتبی عسگری شهردار جدید نظرآباد تصریح کرد: ایشان از کارکنان پیگیر و پرتلاش شهرداری هستند و نسبت به مدیریت حوزه شهری اشراف کامل دارند.

وی اضافه کرد: یقین دارم با مدیریت وی در سمت شهردار و تشریک مساعی اعضای محترم شورای شهر نظرآباد، شاهد توسعه و آبادانی روز افزون این شهر باشیم.

درویش پور گفت: مدیریت پسماند، پاکیزگی و آراستگی شهر بدیهی ترین و اولین وظیفه در حوزه شهری است.

وی با اهمیت مدیریت ساخت و سازهای شهری افزود: پیامد تصمیمات اتخاذ شده در حوزه شهرسازی در درازمدت نمایان می شود بنابراین در جهت پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز باید بطور جد اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی یادآور شد: از ظرفیت های بخش خصوصی در امر سرمایه گذاری و تسریع در اجرای پروژه ها و طرح های خدماتی و عمرانی بطور مطلوب استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: تامین امنیت شهر و هوشمندسازی شهر در جهت ارائه مطلوب خدمات از ضرورت ها و اولویت های اصلی است.

درویش پور اضافه کرد: ضرورت دارد در راستای ارتقای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی البرز توجه ویژه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با تاکید بر اینکه اهتمام ویژه نسبت به مدیریت شهری در جهت رضایت مندی شهروندان و افزایش مشارکت عمومی بسیار ضروری است، یادآور شد: علی رغم تحولات و درگیری های شدید در منطقه خاورمیانه، کشور عزیزمان همچنان به عنوان جزیره ثبات محسوب می شود بنابراین مسئولین استان با درک شرایط موجود و انرژی مضاف باید در راستای پیشبرد سیاست های توسعه ای البرز اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: بنا به تاکیدات استاندار محترم یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری تامین رفاه و خدمت رسانی به مردم البرز است که تنها با وفاق و همدلی شهردار محترم و اعضای شورای شهر نظر آباد میسر می شود.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 2085


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise