دوشنبه، 23 دی 1398 - 15:56

تداوم صدرنشینی یوونتوس

هفته یازدهم رقابت‌های سری آ. فوتبال زنان ایتالیا با تساوی اینترمیلان برابر فلورنتینا و تداوم صدرنشینی یوونتوس به پایان رسید.

کرج - امید بانوان؛ ایرنا نوشت؛ در دیدارهای هفته یازدهم سری آ زنان ایتالیا، تیم یوونوس با نتیجه پنج بر یک برابر تاواناکو پیروز شد و با ۳۱ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند.

گل‌های این دیدار را «کریستیانا گیرلی» در دقیقه ۳۲ (از روی نقطه پنالتی)، «ماترینا روسوسی» در دقیقه ۳۵، «ماریا آپارسیدا» در دقیقه ۵۴، «آناهیتا زمانیان» بازیکن ایرانی تیم یوونتوس در دقیقه ۸۲ و «والنتینا سرنوییا» در دقیقه ۸۵ برای یوونتوس به ثمر رساندند.

همچنین تاواناکو نیز با قبول این شکست و با پنج امتیاز یک رده سقوط کرد و در جایگاه یازدهم قرار گرفت. «میلی کاندراما» در دقیقه ۱۹ تنها گل تاواناکو را به ثمر رساند.

در دیدار دوم فیورنتینا نیز با برتری چهار بر یک برابر اوربیکا برگامو تیم قعرنشین با به‌دست آوردن ۲۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. گل‌های این دیدار را «لاریا مائورا» در دقیقه ۱۰ و ۱۹، «لیسا دوانا» در دقیقه ۵۲ و «پالوما لازارو» در دقیقه ۸۳ به ثمر رساندند.

آ. اس. رم نیز در دیدار با پینک باری سه بر صفر پیروز شد و با ۲۴ امتیاز در رده سوم ایستاد. پینک باری نیز با هشت امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

۱۲ تیم در لیگ این فصل حضور دارند و نتایج دیدارهای هفته یازدهم لیگ فوتبال زنان ایتالیا به شرح زیر است:

پینک باری صفر – آ. اس. رم ۳

اینترمیلان صفر – فلورنتینا سن جیمی صفر

اوربیکا برگامو یک – فیورنتینا ۴

ساسولو ۴ – هلاس ورونا یک

تاواناکو یک– یونتوس ۵

آث. میلان یک – امپولی ۲

انتهای پیام/ 

کدخبر: 2689


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise