سه‌شنبه، 16 اردیبهشت 1399 - 15:45

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج انتقاد کرد:

عدم همکاری شهرداری‌ها در کاهش جمعیت سگ‌های بلاصاحب

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از مهمترین دلایل عدم موفقیت شهرداری در کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب عدم همکاری شهرداری های اقماری کرج در کاهش جمعیت سگ‌های بلاصاحب است.

کرج - امید بانوان؛ پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج نوشت؛ حسین محمدی طی سخنانی در ابتدای صد و نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: برای کاهش جمعیت سگ‌های بلاصاحب شهرکرج برنامه‌های مدونی در حال اجراست.

این مسئول تصریح کرد: موضوع سگهای بی صاحب از معضل جدی حوزه سلامت و امنیت جانی شهروندان است که در چارچوب دستورالعمل وزارت کشور هماهنگی و اقدام لازم برای مدیریت این معضل با مشارکت تمام شهرداری‌ها بایستی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مجتمع بزرگ شیخ آباد افزود: ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده با حل مشکل مجتمع صنفی شیخ آباد، مجتمع صنفی مصالح فروشان و مجتمع آهن فروشان در دستور کار قرار داده شود.

محمدی تاکید کرد: این مجتمع‌ها بیش از 10 سال بلاتکلیف و دارای مشکل جدی هستند که معضل مشاغل مزاحم و آلاینده با راه اندازی این سه مجتمع می تواند حل شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج گفت: استان البرز و کرج با معضلات جدی محیط زیستی مثل محدودیت کمیت و کیفیت منابع آب ، آلودگی هوا ، ترافیک مواجه است و این مشکلات ناشی از عدم توازن در نظام توسعه کشور و تراکم جمعیت در پایتخت و کرج است.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم به جای توسعه صنعتی استان البرز و اشتیاق برای ایجاد شهرک های صنعتی در حوزه خدمات و گردشگری که دارای ظرفیت خوبی در کرج و استان هستیم باید به این ظرفیت ها توجه شود.

محمدی عنوان کرد: حاشیه اتوبان شهید همت و شهید سردار سلیمانی ( بزرگراه شمالی ) از جمله ظرفیت های جذب سرمایه گذار در استان برای توسعه خدمات است که باید موانع آن مرتفع و بخش خصوصی را تشویق به سرمایه گذاری کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 2894


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise