چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 13:01

ارتقاء درجه سینماهای ساویز و پرشین در دست بررسی است

معاون هنری ، سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری دو جلسه کمیسیون بند پنج آیین نامه سالن های نمایش فیلم جهت ارتقاء درجه از ممتاز به مدرن خبرداد.

امید بانوان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز سارا بهراد با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: باتوجه به درخواست مدیران سینماهای ساویز و پرشین درخصوص ارتقاء درجه از ممتاز به مدرن، گروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از هماهنگی های لازم اقدام به دعوت از اعضاء کمیسیون بند پنج آیین نامه سالن های نمایش فیلم نمود.

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، تصریح کرد: جلسات کمیسیون درخصوص درخواست های مدیران سینما ساویز و سینما پرشین برگزارشد . اعضاء کمیسیون پس ازبازدید از قسمت های مختلف این دو سینما و امکانات آن به بحث و تبادل نظر پرداخته و مقرر شد دربازه زمانی دوماهه، مدیریت این دو سینما اصلاحات لازم را در این سینماها انجام داده و همچنین مجوزهای موردنیاز را ارائه دهند. پس از بازدید مجدد اعضای کمیسیون و درصورت تایید ایشان جلسه ای نهایی به منظور تایید درجه مدرن سینما تشکیل شود.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 1381


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise