دوشنبه، 25 شهریور 1398 - 12:57

هزینه برگزاری جشنواره‌های سازمان سیما و منظر شفاف‌سازی شود

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج پیرو تذکرات قبلی خود خواستار شفاف سازی در خصوص حمایت کنندگان مالی (اسپانسر) جشنواره لاله ها و سایر جشنواره های برگزار شده از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری این کلانشهر شد.

کرج - امید بانوان؛ به نقل از روابط عمومی شورای شهر کرج؛ رحیم خستو در ابتدای صد و شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه وضعیت نور پیاده روهای شهر کرج مناسب نیست که در این زمینه نیاز به مذاکره جدی با اداره برق وجود دارد، بیرون زدگی دریچه های فاضلاب نیز نیازمند توجه بیشتر است.

وی افزود: از تمام عزیزانی که در ایام سوگواری پدر گرامی اینجانب به طرق مختلف اعلام همدردی نمودند، صمیمانه تشکر می کنم، به ویژه از عزیزانی که به جای هزینه برای چاپ بنر یا خرید تاج گل نسبت به واریز مبلغ به حساب موسسات خیریه اقدام کردند، تشکر می کنم. امیدوارم این فرهنگ در جامعه تسری یابد.

این مسئول اظهار کرد: پیرو تذکرات قبلی از شهردار محترم تقاضا دارم نسبت به اعلام کتبی و شفاف حمایت کننده جشنواره لاله ها و سایر جشنواره های سازمان سیما و منظر شهرداری کرج اقدام نماید تا بدانیم آورده ما و آورده اسپانسر در این رویدادها چیست. همچنین میزان دقیق هزینه کردها برای سیاه پوش کردن چهره شهر در ایام محرم اعلام شود، آیا اقداماتی همچون نصب داربست در میادین جزو اولویت های کمیته هنر سازمان بوده است؟

خستو تصریح کرد: در خصوص امضای قراردادهای سفید با کارگران نیز باید گفت که این قبیل اقدامات سرمایه اجتماعی شهرداری کرج را تضعیف می کند؛ این کار نه به نفع شهرداری نه به نفع کارگران است.

وی در پایان بیان داشت: مشاهده می شود که در مقابل ورودی پارکها تابلوی ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نصب می شود که این رفتار نیازمند ساماندهی است؛ چرا که حیوانات خانگی همراه با صاحبان شان وارد پارک شده و رفتار کنترل شده ای دارند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 2077


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise