پنجشنبه، 04 اردیبهشت 1399 - 13:55

با هدف تربیت مدیران آینده فرهنگی و قرآنی؛

طرح تربیتی بانوان نخبه آغاز شد

 مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی از آغاز طرح تربیتی بانوان نخبه و اندیشه‌ورز در عرصه مدیریت فرهنگی قرآنی کشور خبر داد.

کرج - امید بانوان؛ به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، عاطفه سعیدی نژاد با اعلام این مطلب گفت: این طرح با هدف جذب و آماده سازی بانوان نخبه و اندیشه ورز در صدد تربیت مدیران آینده فرهنگی و قرآنی کشور است. 

وی افزود: با توجه به حساسیت صحنه فرهنگ کشور و ضرورت وجود اندیشه‌های جدید در این صحنه لازم است جوان‌هایی را وارد صحنه عمل کنیم که از لحاظ تولید فکر و اندیشه در رده بالایی برخوردار باشند و بتوانند صحنه فرهنگی جامعه را به درستی شناخته و طراحی راهبردی صحیحی برای اقدام در این صحنه داشته باشند.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان ادامه داد: برخلاف عموم طرح‌های معرفتی-تربیتی، آموزش در این طرح فرع است و مخاطب از ابتدا در صحنه عملیات طراحی فرهنگی قرار گرفته و در این صحنه آموزش‌های لازم در زمینه تفکر راهبردی، تفکر تحلیلی، تولید اندیشه و مسائلی از این نوع را نیز فرا می‌گیرد.

سعیدی نژاد افزود: ما برای بهبود فضای قرآنی کشور در دستگاه تبلیغی به افرادی احتیاج داریم که علاوه بر مبانی اندیشه‌ای صحیح، فهم درست از فرهنگ و مدیریت فرهنگی، توانایی طراحی راهبردی و مدیریت این فضا را نیز داشته باشند.

بانوان علاقه‌مند برای شرکت در طرح تربیتی بانوان نخبه و اندیشه ورز تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند از طریق کانال qurangroup_ido@در پیام رسان‌های داخلی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 2788


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise